Mit jelent az, hogy online lehet fizetni?

A rendszerünk segítségével a megrendelést követően lehetőség van az online bankkártyával
történő fizetésre vagy a banki utalással is tudja rendezni a befizetését. Előnyei: gyors, egyszerű,
biztonságos, és nálunk is azonnal megjelenik, így rögtön véglegesítheti foglalását.
Banki utalás esetén kérem, legyen figyelemmel a tranzakció idejére.

Ajándékba szeretném adni!

A Szállás Voucher nem névre szól. (igény esetén)
Szállás Voucher esetén egyénileg van lehetőség az árat nem feltüntetni az ajándékutalványon, így az ajándékba adható. Az ajándékozott a későbbiekben az egyedi azonosító (kód) számra hivatkozva fog tudni foglalni.

Termék esetén, kérem a saját címére kérje a kiszállítást és ajándékozzon személyesen. Ettől függetlenül kérjük, hogy véglegesítse megrendelését, mert a fontos és szükséges információkat a véglegesítésben is közöljük Ügyfeleinkkel, többek között a fizetési feltételekkel
kapcsolatban is.

Céges számlát szeretnék!

Az aktuális rendelkezések értelmében adószám nélkül nem adhatunk ki cégnévre szóló számlát,
ezt foglalása véglegesítése közben tudja beállítani a céges adatoknál. Csak ennek a mezőnek a
teljes kitöltésével állítjuk ki a cégnévre szóló számlát.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát a befizetését követően állítjuk ki és online küldjük Önnek a megadott e-mail címre.

A számlán feltüntetett Vevői címet Ön adja meg, így utólag nem áll módunkban javítani.

Mi történik, ha nem kapom meg 48 órán belül a visszaigazolási e-mailt?

Amennyiben foglalását követően a visszaigazoló e-mail nem érkezett meg Önhöz, kérjük ellenőrizze postafiókjában a levélszemét (SPAM) mappát. Ha a visszaigazolás a levélszemét mappában sem találhat, úgy kérjük, hogy a hibát az alábbi címek egyikén jelezze:

Szállás Voucher esetén:  [email protected] ; [email protected]

Hogyan kapom meg a megrendelt szolgáltatást?

Szállás Voucher esetén, online átvételi módban, azaz e-mailben küldjük az utalványt és azt kell
kinyomtatva leadni az érkezéskor a szálloda recepcióján.

Mikor kell fizetnem, a szolgáltatásért?

A vásárláskor szükséges a szolgáltatásokat kifizetni, véglegesítés/visszaigazolás kizárólag a banki
jóváírást követően történik.

Hogy tudom lefoglalni a szállást a Voucher segítségével?

Ön a foglalását ügyfélszolgálatunkon keresztül tudja véglegesíteni.

A megrendelés elkészültét követően annak számára hivatkozva , kérem vegye fel velünk a kapcsolatot és minden szükséges információt e-mailben elküldünk Önnek.

Fontos: Foglaláskor kérem, adja meg:

  • Szállás megnevezése
  • Utazási dátumát
  • Utazók neve (gyermek esetén az életkora)
  • Számlázási név, cím, telefonszám
  • Viszonteladó esetén: kuponkód

Mikor véglegesítik a foglalásomat?

A foglalását továbbítjuk a Partnernek.
Partnerünk visszaigazolását követően véglegesítjük az Ön megrendelést.
Sok esetben a foglalási folyamat 48 órát is igénybe vesz.
Köszönjük a türelemmel.

Mikor tudok foglalni?

Foglalást kizárólag a kifizetett Szolgáltatásokra tudunk kezdeményezni és véglegesíteni.
Az ajánlatok limitáltak ezért javasoljuk, mielőbb véglegesítse vásárlását.

Meddig tudom felhasználni a Szállás Vouchert?

A Szállás Voucheren feltüntetett felhasználási/érvényességi határidőn belül, bármikor fel tudja
használni illetve igénybe tudja venni a Szolgáltatást.

Amennyiben a felhasználási/érvényességi időn belül, betartva a szállás lemondási feltételeit, nem
találunk Önnek szabad helyet a Szállás Vouchert át tudjuk cserélni egy másik szállásra vagy az
Ön által befizetett összeget visszafizetjük Önnek.

Sok gyermekem van, az elhelyezéssel kapcsolatban nem értem a felárakat!

Több gyermekes foglalás esetén kérje segítségünket!

Várjuk levelét a [email protected] ; [email protected] címre.

Általában a gyermekárak a szülőkkel egy szobában történő
elhelyezés esetén érvényesek a szálláshely adottságai szerint. A gyermekárak többnyire mindig
annyi gyermekre érvényesek, ahány felnőtt árat fizető felnőttel kerülnek elhelyezésre egy
szobában.

Tudok Szép kártyával fizetni?

Kizárólag magyarországi ajánlataink esetén tud Szép kártyával fizetni.

Többnyire OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyák szállás, vendéglátás és szabadidő zsebéből is egyaránt fizethet.

Szép kártyás fizetés esetén Ön közvetlenül a szállodának fizeti ki az igénybevett szolgáltatásokat.

A foglalás során kérrem jelezze ügyfélszolgálatunknak kérését.
Online ügyfélszolgálatunk 24 órán belül válaszol az Ön kérdéseire.

Kérem keressen minket bizalommal.

További kérdése lenne?

Kérem keressen minket bizalommal.
Online ügyfélszolgálatunk 24 órán belül válaszol az Ön kérdéseire.